Powered by Smartsupp

Pokladna • práce s penězi, které nejsou Vaše • platební karty • šeková pokladna • máte řádně vybavené a zabezpečené pracoviště pro práci s pokladní hotovostí? • prezenčně i on-line

Určeno pro: pokladní a pokladníky v podnikatelské a nepodnikatelské sféře, podnikající fyzické osoby • pro začátečníky i pokročilé

Cíl: seznámíte s povinnostmi pokladních pracovníků, a to i z hlediska účetnictví a daní, a také z hlediska zpracování vyúčtování pracovních cest, pokud je to i součástí pracovní náplně pokladních pracovníků. Smlouva o odpovědnosti za svěření prostředky závisí od řádně nastavených podmínek pro práci s pokladní hotovostí. Kdy tuto smlouvu podepsat, a kdy ne. Výklad nejen dle právních předpisů, ale také z pohledu praktických poznatků a zkušeností lektorky. Výklad bude doplněn příklady z praxe, které se v učebnicích ani ve škole nedozvíte.

Program semináře:

  • vedení pokladny a pokladní knihy
  • pokladní operace
  • práva a povinnosti pokladních pracovníků
  • vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice
  • hmotná odpovědnost
  • účetní operace
  • provozní zálohy
  • stálé zálohy
  • vyúčtování záloh
  • zjednodušené daňové doklady
  • náležitosti účetních a daňových dokladů
  • inventarizace pokladny
  • manka a schodek pokladny
  • vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu, na vyúčtování pracovních cest
  • ceniny
  • nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti
  • zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků
  • smlouva o hmotné odpovědnosti za svěřené prostředky
  • účetní operace s platebními kartami a šeky
  • problematika zpracování vyúčtování pracovních cest
  • cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 16. dubna 2025, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 21370
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat