Pokladna • práce s penězi, které nejsou Vaše • platební karty • šeková pokladna • máte řádně vybavené a zabezpečené pracoviště pro práci s pokladní hotovostí? • prezenčně i on-line
Určeno pro: pokladní a pokladníky v podnikatelské a nepodnikatelské sféře, podnikající fyzické osoby • pro začátečníky i pokročilé
Cíl: seznámíte s povinnostmi pokladních pracovníků, a to i z hlediska účetnictví a daní, a také z hlediska zpracování vyúčtování pracovních cest, pokud je to i součástí pracovní náplně pokladních pracovníků. Smlouva o odpovědnosti za svěření prostředky závisí od řádně nastavených podmínek pro práci s pokladní hotovostí. Kdy tuto smlouvu podepsat, a kdy ne. Výklad nejen dle právních předpisů, ale také z pohledu praktických poznatků a zkušeností lektorky. Výklad bude doplněn příklady z praxe, které se v učebnicích ani ve škole nedozvíte.
Program semináře:
- vedení pokladny a pokladní knihy
- pokladní operace
- práva a povinnosti pokladních pracovníků
- vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice
- hmotná odpovědnost
- účetní operace
- provozní zálohy
- stálé zálohy
- vyúčtování záloh
- zjednodušené daňové doklady
- náležitosti účetních a daňových dokladů
- inventarizace pokladny
- manka a schodek pokladny
- vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu, na vyúčtování pracovních cest
- ceniny
- nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti
- zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků
- smlouva o hmotné odpovědnosti za svěřené prostředky
- účetní operace s platebními kartami a šeky
- problematika zpracování vyúčtování pracovních cest
- cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 16. dubna 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21370
- Stav: Připravujeme