Poskytování náhrad cestovních výdajů
Určeno pro: všechny, kteří se předmětnou problematikou zabývají, a to nejen ty, kterých se poskytování cestovních náhrad přímo týká jako např. podnikatelé, společníci, jednatelé, apod., nýbrž i ty, kteří s touto problematikou pracují, jako např. účetní, auditoři, poradci, apod.
Cíl: výklad bude zaměřen především na problémy a nejasnosti v poskytování předmětných náhrad a vysvětlení praktických komplikací, které vyplývají ze samotného zákonného znění. V průběhu semináře budou, mimo jiného, zdůrazněny nejčastěji se vyskytující chyby a omyly při poskytování náhrad cestovních výdajů, zejména při jejich výpočtech. Budou zodpovězeny všechny dotazy a bude reagováno na všechny připomínky z praxe. Důraz bude kladen též na související právní předpisy, zejména na zákon o daních z příjmů. Doporučuje se vzít s sebou na seminář zákoník práce (ÚZ Zákoník práce lze zakoupit i na místě)
Program semináře:
- zásady a principy pro poskytování náhrad cestovních výdajů
- rozdílné poskytování cestovních náhrad pro zaměstnance v podnikatelské sféře a pro zaměstnance ve státní správě
- významné pracovněprávní souvislosti při poskytování cestovních náhrad
- taxativně stanovené právní úkony, při kterých se cestovní náhrady poskytují
- výklad problematiky sjednávání místa výkonu práce a pravidelného pracoviště do pracovních smluv zaměstnanců
- jednotlivé druhy cestovních náhrad
- problematika poskytování a krácení tuzemského i zahraničního stravného
- nejčastější problémy spojené s vyúčtováním tuzemských i zahraničních pracovních cest • zaokrouhlování • kurzové přepočty atd.
- paušalizace cestovních náhrad
- poskytování náhrad cestovních výdajů u dalších skupin osob, tj. podnikatelů (osob samostatně výdělečně činných), společníků a jednatelů společností s ručením omezeným, členů statutárních orgánů a dalších orgánů právnických osob a osob v mimo pracovněprávních vztazích
- zdůraznění odchylek ve srovnání se zaměstnanci
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 6. října 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 19837
- Stav: Připravujeme