PRACOVNĚLÉKAŘSKÉ SLUŽBY PRO PERSONALISTY • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM, BOZP, lékaře a pro všechny zájemce o tuto problematiku
- zákon o specifických zdravotních službách a vyhláška č. 79/2013 Sb. po novelizaci od 1. 1. 2023
- vstupní prohlídky • při vzniku pracovního poměru, kdy se musí dělat vstupní prohlídka v ostatních případech, kdo ji platí a jaké jsou možnosti posudku • vznik pracovního poměru v souvislosti se vstupní prohlídkou
- periodické prohlídky • kdy musí a kdy mohou být
- mimořádné prohlídky
- výstupní prohlídky
- účinnost lékařského posudku
- povinnosti na straně zaměstnance a zaměstnavatele v souvislosti s prohlídkami a další související informace
- výpis ze zdravotní dokumentace
- odmítnutí absolvovat prohlídku a jak takovou situaci řešit
- kategorizace prací, kdo rozhoduje o kategorii práce a jaké je známe
- pracovní smlouva a druh práce v souvislosti se způsobilostí zaměstnance
- řešení situace pozbytí zdravotní způsobilosti nebo její omezení u existujícího pracovního poměru + převedení na jinou práci nebo výpověď • náhrada mzdy v době výpovědi ano či ne
- zajištění pracovně lékařských služeb
- dohled - změny
- diskuze • odpovědi na dotazy a řešení konkrétních případů
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 12. června 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 24975
- Stav: Připravujeme