Pracovní cesty a cestovní náhrady při tuzemských a zahraničních pracovních cestách • prezenčně v Olomouci i on-line

Určeno pro: všechny, kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti pracovních cest a cestovních náhrad při tuzemských i zahraničních pracovních cestách jak podnikatelské tak i státní a příspěvkové sféře.

Podrobně budou vysvětleny a na konkrétních příkladech z praxe uvedeny základní principy a postupy, a objasněno kdo, komu, kdy, co, kolik, proč a jak příslušné náhrady poskytuje, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší.

  • co je a co není pracovní cesta • služební cesta
  • komu cestovní náhrady podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout
  • podstatný vliv některých ustanovení pracovní smlouvy na cestovní náhrady
  • podmínky konání pracovní cesty
  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad při tuzemských i zahraničních pracovních cestách (jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou, MHD a při používání soukromých vozidel vč. hybridů, výdaje za ubytování, nutné vedlejší výdaje, stravné, zahraniční stravné, kapesné, vliv bezplatně poskytnutého jídla)
  • náhrady při výkonu práce doma a z domu
  • postup v případech, které zákoník práce neřeší
  • používání soukromých platebních karet k úhradě výdajů na pracovní cestě
  • záloha na cestovní náhrady • termíny a postupy jejího vyúčtování
  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování cestovních náhrad
  • vypořádání cestovních náhrad se zaměstnancem • doplatek • přeplatek • zaokrouhlování
  • možné způsoby snížení administrativy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání

Účastníci obdrží k webináři písemné materiály

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 26. října 2022, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 24725
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 290 Kč Objednat