Pracovní cesty a cestovní náhrady v praktických příkladech • základní principy a ukázky správných postupů
Určeno pro:všem, kteří chtějí získat komplexní informace pro poskytování cestovních náhrad při tuzemských a zahraničních pracovních cestách.
Podrobně budou vysvětleny a na konkrétních příkladech z praxe uvedeny základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance související s cestovními náhradami a vysvětleno kdo, komu, kdy, kolik a jak příslušné náhrady poskytuje, a to i ve složitějších případech, které zákoník práce neřeší.
Program:
- co je a co není pracovní cesta
- co jsou cestovní náhrady • komu podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout
- pravidelné pracoviště a jeho podstatný vliv na cestovní náhrady
- podmínky konání pracovní cesty • používání tiskopisů cestovní příkaz
- průjezd obcí, ve které má zaměstnanec pravidelné pracoviště
- přerušení pracovní cesty ze soukromých důvodů zaměstnance
- poskytování stravného při výkonu práce doma a z domu (home office)
- prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad • jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou • MHD a při používání soukromých vozidel vč. hybridů • výdaje za ubytování • nutné vedlejší výdaje • stravné • zahraniční stravné • kapesné • vliv bezplatně poskytnutého jídla
- zvláštnosti při používání letadel v zahraničí
- používání soukromých platebních karet k úhradě výdajů na pracovní cestě
- záloha na cestovní náhrady • termíny a postupy jejího vyúčtování
- kurzy pro přepočet měn při vyúčtování cestovních náhrad
- vypořádání cestovních náhrad se zaměstnancem • doplatek • přeplatek • zaokrouhlování
- jiné výdaje než výdaje charakteru cestovních náhrad
- změny pro rok 2024, pokud budou v době konání semináře známy
- praktické příklady
- diskuze • odpovědi na dotazy
- Účastníci obdrží písemné materiály k semináři
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 16. listopadu 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26033
- Stav: Připravujeme