Powered by Smartsupp

Pracovní cesty a cestovní náhrady v příkladech z praxe • prezenčně i ON-LINE v Olomouci

Určeno pro: všem, kteří chtějí získat podrobné informace pro poskytování cestovních náhrad při tuzemských a zahraničních pracovních cestách v podnikatelské a příspěvkové sféře.

Podrovně budou vysvětleny základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance související s cestovními náhradami a vysvětleno kdo, komu, kdy, kolik a jak příslušné náhrady poskytuje.

Program:

  • co je a co není pracovní cesta
  • co jsou cestovní náhrady • komu podle zákoníku práce přísluší a komu je lze poskytnout
  • pravidelné pracoviště a jeho podstatný vliv na cestovní náhrady
  • podmínky konání pracovní cesty • používání tiskopisů cestovní příkaz
  • prokazování a výpočet výše jednotlivých druhů cestovních náhrad • jízdní výdaje veřejnou hromadnou dopravou • MHD a při používání soukromých vozidel • výdaje za ubytování • nutné vedlejší výdaje • stravné • zahraniční stravné • kapesné • vliv bezplatně poskytnutého jídla
  • používání firemních a soukromých platebních karet k úhradě výdajů na pracovní cestě
  • záloha na cestovní náhrady • termíny a postupy jejího vyúčtování
  • kurzy pro přepočet měn při vyúčtování cestovních náhrad
  • vypořádání cestovních náhrad se zaměstnancem • doplatek • přeplatek • zaokrouhlování
  • jiné výdaje než výdaje charakteru cestovních náhrad
  • změny pro rok 2024, pokud budou v době konání semináře známy
  • praktické příklady
  • Účastníci obdrží písemné materiály k semináři
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete poslílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi).
  • FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře, při prezenční formě je obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 25. října 2023, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26030
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 390 Kč Objednat