Praktický průvodce účetní závěrkou v příspěvkových organizacích za rok 2024
Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetní příspěvkových organizací, zejména školských, zdravotnických, kulturních, sociálních aj.
Cíl: seminář je zaměřen na účetní operace spojených s účetní závěrkou za rok 2024 a na účetní a daňové souvislosti v roce 2024
Program semináře:
vyúčtování transferů,
- základní účty pro vykazování transferů, kontrola jejich zůstatků k rozvahovému dni
- časové rozlišení investičních transferů v návaznosti na odpisování majetku,
- okamžik účtování předpisu (pohledávky) v souvislosti s přijatým transferem
účetní operace navazující na výsledky inventarizace majetku a závazků • inventarizační rozdíly – úbytky, manka a škody, přebytky
účetní operace před uzavřením účetních knih
- účtování na účtech časového rozlišení, dohadné položky
- zúčtovací vztahy - účtování zálohách závazcích a pohledávkách
- vypořádání DPH, zůstatek na účtu na účtu 343
- účtování o zásobách – způsob A, způsob B
- účetní odpisy dlouhodobého majetku
- kurzové rozdíly při uzavírání účetních knih
prověření účetních operací při tvorbě a použití peněžních fondů
kalkulace a vykazování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost v účetnictví
základní kontrolní vazby před uzavřením účetních knih
převod výsledku hospodaření na základ daně a vyčíslení daně z příjmu právnických osob
sestavení výkazů účetní závěrky za rok 2024 (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha)
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 5. prosince 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21257
- Stav: Připravujeme