Powered by Smartsupp

Přehled změn ve zdaňování mezd v roce 2025 • příprava a provedení ročního zúčtování mezd za rok 2024

Určeno pro: mzdové účetní a personality

Aktuální postupy ve zdaňování mezd 2024/2025

  • Vývoj a stav daňového inkasa nejen u DPZČ
  • Aktuální legislativa související se zdaňováním mezd
  • Parametry zdanění mezd a jejich meziroční valorizace
  • Změny ve zdanění mezd 2023 až 2025
  • Působení opatření konsolidačního balíku v praxi
  • Rozsáhlé změny u DPP od 1. 7. 2024 a od roku 2025
  • Restrikce v osvobození některých zaměstnaneckých benefitů
  • Systém daňové podpory produktů spoření na stáří
  • Redukce možných odpočtů ze základu daně a některých slev na dani
  • Slevy na dani v detailech a v návaznosti na daňovou rezidenturu zaměstnanců
  • Daňové zvýhodnění na děti ve všech podstatných detailech a příkladech, jeho prokazování, tuzemské i zahraniční studium
  • Příprava projektu elektronického měsíčního hlášení plátců
  • Nedostatky plátců ve zdaňování mezd, strategie a reakce finanční správy

Příprava a provedení ročního zúčtování mezd zaměstnanců za rok 2024

  • Význam, funkce, zásady, lhůty a termíny ročního zúčtování DPZČ
  • Splnění podmínek pro provedení ročního zúčtování
  • Případy povinného podání daňového přiznání zaměstnancem po skončení roku
  • Možnost a smysl započtení srážkové daně zvláštní sazbou v ročním základu daně
  • Problematika ročního zúčtování na konkrétním příkladu po jednotlivých krocích
  • Odpočty ze základu daně a prokazování nároku na jejich uplatnění – dary, úroky z úvěrů na bytové potřeby, příspěvky zaměstnance na produkty spoření na stáří v novém pojetí
  • Výklad k daňovým slevám po redukci zákona
  • Vypořádání výsledku ročního zúčtování a promítnutí do výkazů zaměstnavatele
  • Příklady z praxe • stanoviska a související judikatura
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 16. ledna 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26389
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat