Přehled změn ve zdaňování mezd v roce 2025 • příprava a provedení ročního zúčtování mezd za rok 2024
Určeno pro: mzdové účetní a personality
Aktuální postupy ve zdaňování mezd 2024/2025
- Vývoj a stav daňového inkasa nejen u DPZČ
- Aktuální legislativa související se zdaňováním mezd
- Parametry zdanění mezd a jejich meziroční valorizace
- Změny ve zdanění mezd 2023 až 2025
- Působení opatření konsolidačního balíku v praxi
- Rozsáhlé změny u DPP od 1. 7. 2024 a od roku 2025
- Restrikce v osvobození některých zaměstnaneckých benefitů
- Systém daňové podpory produktů spoření na stáří
- Redukce možných odpočtů ze základu daně a některých slev na dani
- Slevy na dani v detailech a v návaznosti na daňovou rezidenturu zaměstnanců
- Daňové zvýhodnění na děti ve všech podstatných detailech a příkladech, jeho prokazování, tuzemské i zahraniční studium
- Příprava projektu elektronického měsíčního hlášení plátců
- Nedostatky plátců ve zdaňování mezd, strategie a reakce finanční správy
Příprava a provedení ročního zúčtování mezd zaměstnanců za rok 2024
- Význam, funkce, zásady, lhůty a termíny ročního zúčtování DPZČ
- Splnění podmínek pro provedení ročního zúčtování
- Případy povinného podání daňového přiznání zaměstnancem po skončení roku
- Možnost a smysl započtení srážkové daně zvláštní sazbou v ročním základu daně
- Problematika ročního zúčtování na konkrétním příkladu po jednotlivých krocích
- Odpočty ze základu daně a prokazování nároku na jejich uplatnění – dary, úroky z úvěrů na bytové potřeby, příspěvky zaměstnance na produkty spoření na stáří v novém pojetí
- Výklad k daňovým slevám po redukci zákona
- Vypořádání výsledku ročního zúčtování a promítnutí do výkazů zaměstnavatele
- Příklady z praxe • stanoviska a související judikatura
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 16. ledna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26389
- Stav: Připravujeme