Prevence a obrana zaměstnavatele při kontrole inspekce práce • prezenčně i on-line
Určeno pro: pracovníky personálních (HR) oddělení, mzdové účetní, členy statutárních orgánů, ředitele a další vedoucí pracovníky (manažery) i firemní právníky
Cíl: zaměstnavatelé mají pro zaměstnávání lidí právními předpisy uloženu celou řadu povinností, avšak pouze v případě dopuštění se těch pochybení, která jsou označena za přestupky (dříve nazývané správní delikty), hrozí zaměstnavatelům pokuty a další související nepříjemnosti. Tento seminář vám pomůže správně postupovat, abyste pokud možno spáchání přestupku předešli. Zaměříme se na přestupky, které jsou inspekcí práce nejčastěji kontrolovány, a kterých se i poctiví zaměstnavatelé z důvodu nesprávného nebo neúplného pochopení složité právní úpravy nevědomky dopouštějí. Současně získáte přehled, jak správně postupovat při samotné kontrole a jak se správně obhajovat při nesouhlasu s výsledky kontroly nebo uloženou sankcí.
Program semináře:
PREVENCE PŘED PORUŠENÍM PRACOVNĚPRÁVNÍCH POVINNOSTÍ
- přehled nejčastěji kontrolovaných povinností zaměstnavatelů
- praktické příklady jednotlivých pochybení
- aktuální judikatura
- prevence před uložením sankcí
- poznámka ke správnému nastavení spolupráce s OSVČ
POSTUP PŘI KONTROLE A OBRANA VE SPRÁVNÍM (PŘESTUPKOVÉM) ŘÍZENÍ
- oprávnění inspektorů
- průběh kontroly a práva zaměstnavatele
- námitky proti protokolu o výsledku kontroly
- obrana ve správním řízení
ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 19. října 2022, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19598
- Stav: Připravujeme