Příspěvkové organizace • prvotní vhled do připravovaných změn • nový zákon o účetnictví • zásadní změny v rozpočtových pravidlech a připravovaný zákon o řízení a kontrole veřejných financí
Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetním příspěvkových organizací, popř. zaměstnancům a kontrolním pracovníkům a jejich zřizovatelů
Budeme se věnovat připravovaným změnám dopadajícím na účetnictví, hospodaření a kontrolu v příspěvkových organizacích. Nebude se jednat o podrobný výklad jednotlivých ustanovení, půjde spíše o prvotní vhled do nově připravované koncepce jednotlivých zákonů a jejich návazností.
Předmětem bude zejména:
Nový zákon o účetnictví
- Základní zásady, které se promítají do systému účetních informací a vedení účetnictví
- Nové vymezení pojmů aktivum, pasivum, dluh
- Oceňování aktiv
- Teze prováděcích vyhlášek
- Zálohy a časové rozlišení
Změny v rozpočtových pravidlech – srovnání současné a navrhované právní úpravy
- Rozpočet jako plán příjmů a výdajů
- Výsledek hospodaření x saldo příjmů a výdajů
- Změny v tvorbě a čerpání peněžních fondů
Nový zákon o řízení a kontrole veřejných financí – zaměřeno na vnitřní kontrolní systém
- Zásady uplatňované při řízení a kontrole veřejných financí
- Schvalovací postupy – schvalovatelé a jejich role
- Předběžná a následná kontrola
diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 6. prosince 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26376
- Stav: Připravujeme