Powered by Smartsupp

Příspěvkové organizace • prvotní vhled do připravovaných změn • nový zákon o účetnictví • zásadní změny v rozpočtových pravidlech a připravovaný zákon o řízení a kontrole veřejných financí

Určeno pro: ředitele, ekonomy a účetním příspěvkových organizací, popř. zaměstnancům a kontrolním pracovníkům a jejich zřizovatelů

Budeme se věnovat připravovaným změnám dopadajícím na účetnictví, hospodaření a kontrolu v příspěvkových organizacích. Nebude se jednat o podrobný výklad jednotlivých ustanovení, půjde spíše o prvotní vhled do nově připravované koncepce jednotlivých zákonů a jejich návazností.

Předmětem bude zejména:

Nový zákon o účetnictví

  • Základní zásady, které se promítají do systému účetních informací a vedení účetnictví
  • Nové vymezení pojmů aktivum, pasivum, dluh
  • Oceňování aktiv
  • Teze prováděcích vyhlášek
  • Zálohy a časové rozlišení

Změny v rozpočtových pravidlech – srovnání současné a navrhované právní úpravy

  • Rozpočet jako plán příjmů a výdajů
  • Výsledek hospodaření x saldo příjmů a výdajů
  • Změny v tvorbě a čerpání peněžních fondů

Nový zákon o řízení a kontrole veřejných financí – zaměřeno na vnitřní kontrolní systém

  • Zásady uplatňované při řízení a kontrole veřejných financí
  • Schvalovací postupy – schvalovatelé a jejich role
  • Předběžná a následná kontrola

diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 6. prosince 2024, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26376
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat