Prodávejte jako ti nejlepší - Osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce
Autor: Miroslav Konopáč
- Kód produktu: 89995
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 160
- Vazba: brož., 14x21 cm
- ISBN: 978-80-271-0166-5
- Datum vydání: září 2016
- Běžná cena s DPH: 229 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -23 Kč
- Vaše cena s DPH: 206 Kč
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec, nebo pracujete sami na sebe - vám ukáže na mnoha praktických a ihned použitelných příkladech a návodech.
Knížka je neocenitelným pomocníkem pro všechny, kteří pracují jako obchodníci, prodejci nebo obchodní zástupci. Pokud začínáte obchodovat, pomůže vám v prvních krocích a umožní vám vyhnout se chybám, které dělalo mnoho vašich předchůdců a není nutné je opakovat. Zkušenější prodejci a obchodníci zde najdou náměty a inspiraci k dalšímu růstu. Knížka jim umožní uvědomit si, kde mají rezervy a okamžitě na nich zapracovat. Každý z nás má na výběr: buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak o krok napřed díky znalostem z této publikace.
OBSAH:
Úvodní slovo 7
1 Na začátek 9
Prodejce, obchodník nebo…? 9
Jak s knihou pracovat? 11
Složitá jednoduchost prodeje 14
Vítejte ve hře jménem obchod 17
2 Struktura prodeje – 5P 19
Příprava 20
Příběh 20
Proč 26
Prezentace 27
Prodej 33
3 Příprava 35
Kde najít zákazníky? 35
Hledejte klienty podle užitku, který prodáváte 36
Co chtějí vaši zákazníci? 42
Pracujte s tím, co se dozvíte 47
Dovednosti dobrého obchodníka 50
Cíle, nebo vztahy? 52
Příprava – na co dalšího nezapomenout? 55
Plánování 58
4 Příběh 65
První dojem 66
Jak se představit? 71
Podání ruky – velké malé téma 74
Dodržujte vhodnou vzdálenost 76
První věty na obchodní schůzce 77
Organizovanost 80
5 Proč 83
Proč ano a proč ne 83
Charakteristiky a výhody zboží 84
Aktivní naslouchání 92
Povzbuzení 94
Přeformulování 96
Vyjasnění 97
Sumarizace 98
Ocenění, poděkování 98
Hlavní pasti aktivního naslouchání 99
Námitky 101
6 Prezentace 115
Komunikace 115
Neverbální komunikace nejsou jen gesta 121
Pozitivní komunikace 125
Otázky 134
7 Prodej 141
Uzavření obchodu 141
8 Poprodejní servis 153
Udržte si své klienty 153
Závěr 159