Psychologie reklamy (5. akt. vyd.)
Autor: Jitka Vysekalová
- Kód produktu: 93236
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 360
- Vazba: váz,. 17,6 x 25 cm
- ISBN: 978-80-271-3654-4
- Datum vydání: duben 2023
- Běžná cena s DPH: 549 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -55 Kč
- Vaše cena s DPH: 494 Kč
- Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
- Co se mu líbí a co naopak odmítá?
- Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
- Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.