Psychologie reklamy (5. akt. vyd.)

Autor: Jitka Vysekalová

  • Kód produktu: 93236
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 360
  • Vazba: váz,. 17,6 x 25 cm
  • ISBN: 978-80-271-3654-4
  • Datum vydání: duben 2023
  • Běžná cena s DPH: 549 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -55 Kč
  • Vaše cena s DPH: 494 Kč
ks
    V prodeji
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Chcete se na něco zeptat?