Reklama - Jak dělat reklamu (4. akt. a dop. vyd.)
Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
- Kód produktu: 92309
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 232
- Vazba: brož., 16,7x24 cm
- ISBN: 978-80-247-5865-7
- Datum vydání: srpen 2018
- Běžná cena s DPH: 299 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -30 Kč
- Vaše cena s DPH: 269 Kč
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.