Roční zúčtování záloh na daň za rok 2024 • daň z příjmů ze závislé činnosti 2025
Určeno pro: vedoucí pracovníky a mzdové účetní
Program semináře:
změny v zákoně o daních z příjmů týkající se příjmů ze závislé činnosti s účinností od ledna 2025 v návaznosti na
- minimální mzdu od ledna 2025 – daňové bonusy na vyživované děti
- na průměrnou mzdu pro rok 2025 – sazby daně
- další změny podle aktuálního stavu legislativy
- příspěvky zaměstnavatele na stravování a další daňové benefity v praxi, jejich evidování na mzdovém listě a v účetnictví zaměstnavatele
roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti za rok 2024
- oprávnění pro provedení ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
- změna v poskytování slev na dani oproti letům předchozím, především slevy na vyživovanou manželku
- změny v nezdanitelné části ze základu daně v roční daňové povinnosti za rok 2024 a problémy s nezdanitelnou částí ze základu daně související
- příspěvky zaměstnance na životní a důchodové pojištění, nové formy pojištění s využitím pro snížení daňové povinnosti zaměstnance
- výpočet roční daňové povinnosti z příjmů zaměstnance za rok 2024 – opakování nejen pro začátečníky - příklady
- roční zúčtování záloha na daň u specifických skupin zaměstnanců – studentů, pracujících důchodců a zaměstnanců, kteří pracovali jen po část roku
- opravy chybného výpočtu záloh na daň v průběhu roku v rámci ročního zúčtování, možnosti řešení
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 17. ledna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21295
- Stav: Připravujeme