Roční zúčtování záloh na daň za rok 2025 • novinky v dani z příjmů ze závislé činnosti 2026 • JMHZ
Určeno pro: vedoucí pracovníky a mzdové účetní
Program semináře:
novinky v zákoně o daních z příjmů účinné od ledna 2026
- změny mzdových parametrů a jejich důsledek ve výpočtu daňové povinnosti zaměstnanců
- návaznost na změny v účasti na nemocenském pojištění zaměstnanců
- návaznost na minimální mzdu – daňové bonusy na vyživované děti
- návaznost na průměrnou mzdu – sazby daně
jednotné hlášení zaměstnavatele z pohledu daně z příjmů • hlášení k záloze a povinnosti plátců s ním související
roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti za rok 2025
- zásady pro provedení ročního zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
- oprávnění pro provedení ročního zúčtování daně z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
- rozdíly v daňové povinnosti vypočtené v rámci ročního zúčtování záloh na daň a na základě daňového přiznání - výhody a nevýhody
- daňové zvýhodnění na děti, dokládání nároků
- sleva na vyživovanou manželku
- nezdanitelná část ze základu daně v roční daňové povinnosti za rok 2025 a problémy s ní související
- příspěvky zaměstnance na produkty na stáří - využití pro snížení daňové povinnosti zaměstnance
- roční zúčtování záloha na daň u specifických skupin zaměstnanců – studentů, pracujících důchodců a zaměstnanců, kteří pracovali jen po část roku
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 9. ledna 2026, 9.30 - 14.30
- Variabilní symbol: 21556
- Stav: Připravujeme