Powered by Smartsupp

Roční zúčtování záloh na daň za rok 2025 • novinky v dani z příjmů ze závislé činnosti 2026 • JMHZ

Určeno pro: vedoucí pracovníky a mzdové účetní

Program semináře:

novinky v zákoně o daních z příjmů účinné od ledna 2026

  • změny mzdových parametrů a jejich důsledek ve výpočtu daňové povinnosti zaměstnanců
  • návaznost na změny v účasti na nemocenském pojištění zaměstnanců
  • návaznost na minimální mzdu – daňové bonusy na vyživované děti
  • návaznost na průměrnou mzdu – sazby daně

jednotné hlášení zaměstnavatele z pohledu daně z příjmů • hlášení k záloze a povinnosti plátců s ním související

roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti za rok 2025

  • zásady pro provedení ročního zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
  • oprávnění pro provedení ročního zúčtování daně z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
  • rozdíly v daňové povinnosti vypočtené v rámci ročního zúčtování záloh na daň a na základě daňového přiznání - výhody a nevýhody
  • daňové zvýhodnění na děti, dokládání nároků
  • sleva na vyživovanou manželku
  • nezdanitelná část ze základu daně v roční daňové povinnosti za rok 2025 a problémy s ní související
  • příspěvky zaměstnance na produkty na stáří - využití pro snížení daňové povinnosti zaměstnance
  • roční zúčtování záloha na daň u specifických skupin zaměstnanců – studentů, pracujících důchodců a zaměstnanců, kteří pracovali jen po část roku

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 9. ledna 2026, 9.30 - 14.30
  • Variabilní symbol: 21556
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 690 Kč Objednat