Powered by Smartsupp

Rovné a transparentní odměňování zaměstnanců: co platí již dnes a co přináší evropská směrnice • prezenčně i on-line

Určeno pro: personalisty, vedoucí pracovníky, mzdové účetní, statutární orgány

Na semináři se seznámíte s principem rovného odměňování v českém pracovním právu a se specifickou zásadou rovné mzdy za stejnou práci nebo práci stejné hodnoty. Dozvíte se, jak tyto principy a zásady ve firemní praxi aplikovat, jaké jsou časté chyby, na co se zaměřují kontrolní orgány a podíváme se i na zásadní soudní rozhodnutí v této oblasti. Stranou nezůstanou ani aktuální právní a praktické výzvy zaměstnavatelů v oblasti odměňování mzdou (např. téma ročních bonusů či odměňování dohodářů pohledem zásady rovného odměňování). Druhá část semináře bude zaměřena na představení směrnice EU 2023/970 o rovném a transparentním odměňování, jejích pravidel, nových povinností pro zaměstnavatele.

Program semináře:

  • principy rovného odměňování v českém pracovním právu a zásada stejné mzdy za stejnou práci nebo práci stejné hodnoty
  • dovolená kritéria pro určení rozdílné mzdy
  • praktická aplikace zásad rovného odměňování ve firemní praxi a časté chyby
  • relevantní soudní rozhodnutí
  • nové povinnosti a pravidla podle směrnice o transparentním odměňování – transparentní mzdové systémy, informační povinnosti, nové povinnosti při náboru, reporting aj.
  • vyvracení častých mýtů a praktické tipy
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 17. června 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21423
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat