Rozumíte svým zákazníkům?
Autor: Jan Bloudek, Michal Henych, Sláva Kubátová, David Müller
- Kód produktu: 6266
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 212
- Vazba: brož., 125 x 205 mm
- ISBN: 978-80-7261-258-1
- Datum vydání: duben 2013
- Běžná cena s DPH: 289 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -29 Kč
- Vaše cena s DPH: 260 Kč
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.