Rozvrhování pracovní doby podle zákoníku práce • archivace dat v PAM • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří se v praxi zabývají danou problematikou
Cíl: pro správný výpočet mezd je podstatný harmonogram směn koncipovaný v souladu s právní úpravou. Posluchači budou seznámeni s vyrovnávacím obdobím, kterým mohou být jak násobky týdnů stanovené týdenní pracovní doby, tak měsíce. Dozví se, kdy začíná nepřetržitý odpočinek v týdnu, jaké minimální přestávky mezi směnami musí být dodrženy, kdy je lze zkrátit a za jakých podmínek. Dozví se, jaké jsou formy rozvrhování pracovní doby, jaké jsou pracovní režimy, kdy nejpozději je nutné zaměstnance seznámit s harmonogramem směn a jak se posuzuje práce přesčas u kratší pracovní doby. Druhá část přednášky je věnována archivaci dat personální a mzdové agendy.
Program semináře:
rozvrhování pracovní doby
- stanovená týdenní pracovní doba
- kratší pracovní doba
- zkrácená týdenní pracovní doba
- týden a jeho začátek
- směna a délka směny
- vyrovnávací období jako násobky týdnů nebo měsíců
- harmonogram směn
- přestávka na oddech a její délka
- bezpečnostní přestávka
- nepřetržitý odpočinek v týdnu
- nepřetržitý odpočinek mezi směnami
- rozvržení týdenní pracovní doby – rovnoměrné x nerovnoměrné
- pružné rozvržení týdenní pracovní doby – pevná část, volná část
- konto pracovní doby
archivace dat
- právní úprava
- základní pojmy - dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování dokumentů symboly A,S,V
- evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů • archivace analogová a digitální • digitální archivace vlastní a jiným subjektem a povinnosti vůči OSSZ
- ochrana archiválií
- archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy • mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech, doklady o vzniku , trvání a ukončení PPV, vnitřní předpisy, prémiové řády, docházka do zaměstnání, doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu, dovolenky, důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance, pracovní výkazy, účetní záznamy, doklady o srážkách ze mzdy včetně změny v § 34 zákona č. 120/2001 Sb., exekuční řád, doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, atd., mzdové a účetní rekapitulace, výplatní lístky
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 12. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19840
- Stav: Připravujeme