Powered by Smartsupp

Schválené změny zákoníku práce s účinností od 1.8.2024 a 1.1.2025 a co je dobré si připomenout • Dohody o provedení práce a jejich hlášení aktuálně od 1.1.2025

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní

Program semináře:

  • Rozvrhování pracovní doby zaměstnancem a vliv této změny na stávající dohody o práci na dálku – vhodnost použití, podmínky; pro PP, DPP i DPČ
  • Konec zaručené mzdy • od kdy vlastně a co to pro nás znamená
  • Minimální mzda nově • minimální mzda pro rok 2025 a jak to bude dál
  • Změny v některých příplatcích u DPP a DPČ • kdy a za jakých podmínek lze sjednat příplatky zahrnuté do odměny z dohody
  • Dohody o provedení práce a jejich hlášení aktuálně a jak to bude od 1.1.2025
  • Změny v platech • Zaručený plat • změny v osobním příplatku a další
  • Změny v plánech dovolené a co v určování mění a co ne
  • Zbytek dovolené ke konci roku u PP, DPP a DPČ • Rozdíl mezi zůstatkem dovolené a převedením dovolené a co se stane se „zbylou dovolenou na konci roku v souvislosti s důvody zůstatku • převedení, překážky v práci, provozní důvody
  • Přepočet nároku na dovolenou u kratších úvazků
  • Změny v kolektivním vyjednávání v případě více odborových organizací u zaměstnavatele
  • Délka směny • zkrácení odpočinku a nový příplatek ve zdravotnictví
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 30. října 2024, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26347
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat