Schválené změny zákoníku práce s účinností od 1.8.2024 a 1.1.2025 a co je dobré si připomenout • Dohody o provedení práce a jejich hlášení aktuálně od 1.1.2025
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní
Program semináře:
- Rozvrhování pracovní doby zaměstnancem a vliv této změny na stávající dohody o práci na dálku – vhodnost použití, podmínky; pro PP, DPP i DPČ
- Konec zaručené mzdy • od kdy vlastně a co to pro nás znamená
- Minimální mzda nově • minimální mzda pro rok 2025 a jak to bude dál
- Změny v některých příplatcích u DPP a DPČ • kdy a za jakých podmínek lze sjednat příplatky zahrnuté do odměny z dohody
- Dohody o provedení práce a jejich hlášení aktuálně a jak to bude od 1.1.2025
- Změny v platech • Zaručený plat • změny v osobním příplatku a další
- Změny v plánech dovolené a co v určování mění a co ne
- Zbytek dovolené ke konci roku u PP, DPP a DPČ • Rozdíl mezi zůstatkem dovolené a převedením dovolené a co se stane se „zbylou dovolenou na konci roku v souvislosti s důvody zůstatku • převedení, překážky v práci, provozní důvody
- Přepočet nároku na dovolenou u kratších úvazků
- Změny v kolektivním vyjednávání v případě více odborových organizací u zaměstnavatele
- Délka směny • zkrácení odpočinku a nový příplatek ve zdravotnictví
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 30. října 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26347
- Stav: Připravujeme