Sestavování vnitřních firemních předpisů, směrnic, pracovního řádu a jejich význam pro zaměstnavatele a zaměstnance již podle novely zákoníku práce • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty, vedoucí zaměstnavatele, ale i pro mzdové účetní, kteří se zabývají touto problematikou v podnikatelské sféře
Obsah semináře: Seminář má za cíl objasnit posluchačům význam a smysl vnitropodnikových předpisů, směrnic, nebo pracovního řádu. Názorné ukázky a výklad bude nastaven již s ohledem na poslední změny v rámci flexi-zákoníku práce s účinností od 1.4.2025.
Program semináře:
- Význam vnitřních firemních předpisů a jejich sestavování - § 305 Zákoníku práce
- Smysl a důležitost mít Pracovní řád a jeho možný obsah - § 306 Zákoníku práce
- Závaznost vnitřních předpisů, směrnic a pracovního řádu • Účinnost a platnost od – do • Aktualizace vnitropodnikových předpisů • Pohled inspektorátu práce na vnitřní předpisy
- Povinnost zaměstnavatelů seznámit své zaměstnance s těmito předpisy • Informování o obsahu pracovního poměru a § 77a Informace o obsahu DPP a DPČ
- Směrnice o postupech při provádění kontroly zaměstnance při podezření na požívání alkoholických nápojů či jiných návykových prostředků
- Celá řada názorných ukázek a doporučených vzorů – např.: organizační řád • pracovní řád • vnitřní předpis o postupech při provádění pracovně lékařských prohlídek • vzory výpovědí • doporučené vzory – pracovní smlouva • DPP a DPČ • dohody o výkonu práce na dálku • převod dovolené do dalšího roku • oznámení o krácení dovolené • určení čerpání dovolené • dohoda o svěření hodnot nebo věcí zaměstnavatele • mzdový řád • prémiový řád • vnitřní předpis o vysílání zaměstnanců na pracovní cesty • vnitřní předpis o poskytování stravenkového paušálu • odborová organizace a sestavování kolektivní smlouvy
- diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete posílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi).
FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře, při prezenční formě je obdržíte v den konání u prezence
Účastníci obdrží velmi podrobné pracovní materiály, jejichž obsahem bude nejen výklad, ale i celá řada doporučených postupů a ukázek vzorů vnitropodnikových předpisů.
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 15. května 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26466
- Stav: Připravujeme