Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré

Autor: Dana Ondrejová

  • Kód produktu: 66416
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 172
  • Vazba: brož., 15,5 x 23 cm
  • ISBN: 978-80-7598-076-2
  • Datum vydání: květen 2021
  • Běžná cena s DPH: 535 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -54 Kč
  • Vaše cena s DPH: 482 Kč
ks
    V prodeji

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a\/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací. V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Stáhnout PDF prohlížeč.

Chcete se na něco zeptat?