Slovník Marketingu
Autor: Mark N. Clemente
- Kód produktu: 4560
- Nakladatelství: CPress
- Počet stran: 378
- Vazba: váz.
- ISBN: ISBN 80-251-0228-9
- Datum vydání: prosinec 2004
- Vaše cena s DPH: 223 Kč
Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři. Více jak 2500 hesel pokrývá všechny důležité oblasti marketingu a příbuzných oborů: * marketing management * reklama * podpora prodeje * public relations * direct marketing * průzkum trhu * prodej. Za český termínem je uveden anglický ekvivalent. Uživatel se tak lehce seznámí s oběma jazykovými mutacemi.Výklad za heslem vás bude srozumitelně informovat, k čemu se marketingový pojem váže a kdy a jak bývá v praxi používán. Navíc vám poskytne i odkaz na pojmy, které s daným heslem souvisejí. Získáte tak lehce a rychle komplexnější přehled i vědomosti.