Spisová a archivní služba pro veřejnoprávní organizace • novela zákona od 1. 1. 2025 a vyhlášky od 1. 7. 2024
Určeno pro: veřejnoprávní původce
Seznámení posluchačů s pravidly pro oběh dokumentů dle zákona č. 499/2004 Sb., vyhlášky č. 259/2012 Sb. a Národního standardu pro elektronické systémy spisové služby po jednotlivých fázích: příjem, označování, evidence, rozdělování, předávání, vyřizování, vyhotovování, odesílání, ukládání a vyřazování dokumentů, tvorba spisů a typových spisů.
Vedení spisové služby v elektronické podobě: vysvětlení, co znamená vést "elektronickou spisovou službu", návrh postupu, jak dát výkon spisové služby do souladu s novelizovanými právními předpisy ve stanovených termínech.
Aktualizace spisového řádu: výčet ustanovení, která ve spisovém řádu nesmí chybět, hlavní důraz bude kladen na změny, které vyplynuly z novelizovaných právních předpisů.
diskuze • odpovědi na na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 21. března 2025, 9.00 - 14.30
- Variabilní symbol: 26450
- Stav: Připravujeme