Spisová a archivní služba v podmínkách roku 2025 • legislativní novinky
Určeno pro: všechny skupiny původců - veřejnoprávním i soukromoprávním; těm, kdo vedou spisovou službu v listinné podobě i v elektronickém systému spisové služby.
Cíl semináře: seznámit zájemce s konkrétními postupy v oblasti správy dokumentů a spisové služby, které umožní naplnění aktuální platné legislativy.
Obsahem semináře:
- Základní legislativa: zejména zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění, prováděcí vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, v platném znění, národní standard pro elektronické systémy spisové služby 2017 a 2023. Další předpisy, které mají dopad na správu dokumentů a vedení spisové služby, včetně evropských nařízení eIDAS a GDPR. Ochrana osobních údajů ve spisové službě.
- Legislativní novinky, informační systémy, které nejsou elektronickým systémem spisové služby (novž §3a)
- Komerční spisovny
- Spisová služba v listinné i elektronické podobě
- Práce s digitálními dokumenty
- Ukládání analogových dokumentů • podoba a vybavení spisoven
- Vyřazování spisů a dokumentů a výběr archiválií ve skartačním i mimo skartační řízení • listinné i elektronické skartační řízení (Národní archivní portál, postup elektronického skartačního řízení)
- Spisový řád a další normy pro správu dokumentů • povinné náležitosti, návod na sestavení, spisový a skartační plán, skartační znaky a lhůty, skartační režim
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 12. června 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26499
- Stav: Připravujeme