Spisová služba v praxi • úpravy a novinky pro veřejnoprávní původce • prezenčně i ON-LINE v Olomouci
Určeno pro: školy, obecní a městské úřady - veřejnoprávní původce
Cíl semináře: srozumitelné seznámení s povinnostmi a představení aktuálních změn vedení spisové služby v souladu s platnou legislativou v oblasti spisové služby a archivnictví zastoupenou novelizovaným zákonem č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě, v platném znění pro veřejnoprávní původce.
Program semináře:
Seznámení se změnami v legislativě: novela vyhlášky č. 259/2014 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů - vyhláška č. 96/2023 Sb., Národní standard pro elektonické systémy spisové služby zveřejněný ve Věstníku MV ČR částka 42/2023.
Postupný přechod k elektronické podobě spisové služby u všech veřejnoprávních původců.
Povinné akreditace elektronických systémů spisových služeb.
Přechodné období.
Spisová služba - novinky, úpravy a porovnání listiné a elektronické spisové služby:
- Tvorba spisových řádů: revize a úpravy směrnice s ohledem na aktuální změny ve spisové službě.
- Forma dokumentů: analogová a digitální podoba dokumentu • rozlišení a specifické znaky obou podob - příjem, podepisování, odesílání dokumentů prostřednictvím datové schránky a emailu.
- Konverze dokumentů
- Příjem a evidence dokumentů
- Jednoznačné identifikátory: číslo jednací, číslo ze samostatné evidence dokumentů, jednoznačný identifikátor ESSL
- Tvorba spisů: správná tvorba spis • soupis dokumentů vložených do spisu, spisová obálka, typový spis, typový spis eSSL
- Originál, stejnopis, druhopis • vysvětlení pojmů a jejich využití v praxi
- Vyřizování dokumentů • uzavírání spisu v ESSL
- Ukládání dokumentů
- Skartační řízení: přípravy a průběh skartačního řízení • předávání dokumentů vybraných za archiválie do péče archivů • specifika skartačního řízení u dokumentů evidovaných v elektronickém systému spisové služby a ostatních dokumentů v digitální podobě, příprava jeho realizace
- Kontroly • metodické dohlídky: spolupráce s příslušnými archivy
- diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 27. října 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26059
- Stav: Připravujeme