Společenská odpovědnost firem
Autor: Lucie Kuldová
- Kód produktu: 57543
- Nakladatelství: OPS
- Počet stran: 193
- Vazba: brož., 22x16 cm
- ISBN: 978-80-87269-12-1
- Datum vydání: leden 2011
- Běžná cena s DPH: 244 Kč
- Zvýhodnění on-line: 30%
- Ušetříte: -73 Kč
- Vaše cena s DPH: 171 Kč
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci.
Publikace je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti.