Společenství vlastníků jednotek - účetnictví, daň z příjmů a odměňování v roce 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: všechny, kteří se zabývají a řeší problematiku účtování a daní společenství vlastníků bytových jednotek
Účetnictví společenství vlastníků
- Právní předpisy
- Náklady a výdaje na plnění poskytovaná s užíváním bytů v domě s byty („služby“) včetně záloh a vyúčtování služeb
- Náklady na správu domu a pozemku • opravy, údržba a technické zhodnocení společných částí • náklady vlastní správní činnosti • úvěry
- Majetek a fondy
- Příjmy společenství vlastníků • příspěvek na správu domu a pozemku – poměr a formy • úroky z vkladu a účtu • dotace • dary • úroky z prodlení a smluvní sankce • pojistné plnění
- Příjmy ze společných částí
- Výsledek hospodaření
Daň z příjmů společenství vlastníků
- Právní předpisy
- Výjimky v zákoně • registrace • povinnost podat daňové přiznání • oznamovací povinnost
- Výnosy společenství vlastníků • příjmy, které nejsou předmětem daně • příjmy, z nichž je daň vybírána srážkou podle zvláštní sazby daně • příjmy osvobozené od daně • ostatní příjmy
- Náklady společenství vlastníků
Odměňování ve společenství vlastníků
diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 14. května 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26483
- Stav: Připravujeme