Srážky ze mzdy a exekuce v praxi mzdové účetní • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní
Program semináře:
novinky v exekucích 2021 a 2022 a začátek roku 2023
- Milostivé léto ll
- zrušení exekucí 2022 -podmínky
- skeva na dani za zrušenou exekuci
pořadí srážek
- nezabavitelná částka- změnv v průběhu roku 2022, vobý výpočet od 1/2023
- nezabavitelná částka-v příkladech a tabulkách – srovnání 2018 - 2023
- vyživovací povinnost dlužníka-základní příklady pro výpočet nezabavitelné částky pro exekuce
uspokojování pohledávek
- pravidlo pořadí
- pravidlo přednosti
příklady na výpočet nezabavitelné částky, uspokojování exekucí, pořadí pohledávek v případě exekučního řízení
- mzda vyplácená se zálohou
- výplata mzdy a dalších příjmů v jednom měsíci od jednoho zaměstnavatele
- výplata mzdy předem a mzda vyplacená za několik měsíců najednou
- výplata odstupného a exekuce
- poměrné uspokojení pohledávek
- souběh nepřednostních pohledávek
- souběh přednostních pohledávek
- souběh přednostní pohledávky a výživného
- mzda od více plátců, souběh exekucí a zvláštnosti při výkonu rozhodnutí
daňový bonus a přeplatek z ročního zúčtování.
srážky z dohod o provedení práce
povinnosti plátců
- při nástupu do zaměstnání
- povinnosti vůči soudu
- povinnosti při skončení pracovněprávního vztahu
- součinnost poskytovaná exekučním orgánům
- povinnosti zaměstnavatelů v insolvenčním řízení
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 25. dubna 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19760
- Stav: Připravujeme