Powered by Smartsupp

Strategie digitálního marketingu - Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing

Autor: Simon Kingsnorth

  • Kód produktu: 73434
  • Nakladatelství: Lingea
  • Počet stran: 384
  • Vazba: brož., 16 x 23,5 cm
  • ISBN: 978-80-7508-714-0
  • Datum vydání: duben 2022
  • Běžná cena s DPH: 590 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 30%
  • Ušetříte: -177 Kč
  • Vaše cena s DPH: 413 Kč
ks
    V prodeji

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.

Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.

Kniha mimo jiné obsahuje:

  • případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
  • nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
  • rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.

Chcete se na něco zeptat?