Powered by Smartsupp

Strategie sociálních médií - Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků

Autor: Julie Atherton

  • Kód produktu: 73432
  • Nakladatelství: Lingea
  • Počet stran: 272
  • Vazba: brož., 16 x 23,5 cm
  • ISBN: 978-80-7508-715-7
  • Datum vydání: duben 2022
  • Běžná cena s DPH: 590 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 30%
  • Ušetříte: -177 Kč
  • Vaše cena s DPH: 413 Kč
ks
    V prodeji

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Důraz je kladen především na tyto oblasti:

  • identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
  • oboustranné zapojení komunity,
  • řízení pověsti firmy,
  • přítomnost na těch správných kanálech,
  • využití influencerů k podnícení aktivity.

Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

Chcete se na něco zeptat?