Powered by Smartsupp

Time management • zvyšování firemní, týmové i osobní produktivity bez stresu • ve třech krocích

Určeno pro: vhodný pro všechny profese, personalisty, mzdové účetní, účetní, asistentky, daňové poradce, vedoucí pracovníky, vedoucí výroby, mistry, úředníkům státní správy, OSVČ a všem ostatním, kteří potřebují lépe organizovat svoji práci a dosahovat vyšších výkonů s nižší námahou.

  • Čeká na Vás v práci příliš mnoho úkolů o kterých víte, že je stejně nemáte šanci nikdy v čas stihnout? A kdyby to stihnout šlo, tak se Vám do toho stejně vlastně ani nechce?
  • Představte si, co kdyby se to ale dalo všechno stihnout? Co kdyby se Vám do toho i chtělo pustit? A co kdyby se ta nejnudnější rutina udělala dokonce úplně sama?
  • Desítky papírků s poznámkami mizí, vykřičníky v diáři se mažou a stres z každodenní zběsilé honby za termínem se mění ve skvělý pocit, že to máte hotovo!
  • Vždyť osobní produktivita je i o pocitu, že po práci odcházíte s čistou hlavou.

Program semináře:

  • Stanovení skutečných pracovních priorit
  • Aplikování pracovních nástrojů GTD ( jak mít vše hotovo )
  • Programy a aplikace i v rukou naprostých začátečníků

Na semináři se naučíte:

  • Jak začít s produktivním životem
  • Jak stanovit skutečné pracovní priority
  • Jak si vést diář jako profesionál
  • Jak zvládat každodenní návaly úkolů
  • Jak plánovat i nejnáročnější projekty snadno pomocí MYŠLENKOVÝCH MAP
  • Jak si ZAPAMATOVAT dlouhé seznamy úkolů pomocí PAMĚŤOVÝCH PALÁCŮ
  • Jak si zvolit ten správný nástroj osobní produktivity
  • Jak budovat správné pracovní návyky
  • Jak se zbavit největších zlodějů času
  • Jak se lépe soustředit na vykonávanou činnost
  • Jak naplánovat a uvést nové projekty v život
  • Jak zvýšit produktivitu osobní i firemní
  • Jak použít programy a aplikace ( i pro začátečníky ), o kterých jste nejspíše nikdy neslyšeli, aby pracovaly za Vás
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 22. května 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26500
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat