Transparentnost a rovné zacházení při odměňování • praktické dopady nové legislativy na personální a mzdovou agendu zaměstnavatelů • prezenčně i on-line
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, statutární orgány, zaměstnavatele
Nová legislativa přináší opatření, která významně zvyšují transparentnost odměňování zaměstnanců a mohou u zaměstnavatelů odhalit nedostatky plnění povinnosti rovného zacházení. Zjistěte, jaké konkrétní kroky by měl každý zaměstnavatel přijmout, aby byl v souladu s novou legislativou a efektivně předešel možným rizikům, zejména při nastavování systémů odměňování ve vnitřních předpisech či kolektivních smlouvách, a také v oblasti skutečně přiznávaných a vyplacených mezd, platů a odměň. V průběhu semináře lektor poskytne praktický výklad dopadů nových legislativních požadavků na personální a mzdovou agendu zaměstnavatelů.
Program semináře:
Přehled nových opatření pro transparentní odměňování
- Vyjednávání s uchazeči o zaměstnání
- Informování zaměstnanců o systému odměňování
- Poskytování údajů o průměrných výdělcích
- Zprávy o rozdílech odměňování žen a mužů
- Společné posouzení s odbory
- Vymáhání práv
Návod na analýzu a revizi systému odměňování
Praktické ukázky správné a nesprávné praxe
- Přípustná a nepřípustná kritéria rozdílného odměňování
Rizika nerovného zacházení při odměňování
závěrečná diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 15. ledna 2026, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26631
- Stav: Připravujeme