Transpoziční novela zákoníku práce v roce 2023/2024 s důrazem na změny v dohodách o pracích konaných mimo pracovní poměr a právní úpravu dovolené zaměstnanců • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro:personalisty, mzdové účetní a vedoucí zaměstnance zaměstnavatelů působících nejen v podnikatelské sféře, ale též v rozpočtové či příspěvkové oblasti a další zájemce s minimálně základní orientací v pracovněprávní problematice.
Konzultační seminář se bude věnovat aktuálním otázkám a praktickým řešením aplikace novelou dotčených ustanovení zákoníku práce a souvisejících právních předpisů s důrazem na problematiku dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr (DPP, DPČ), výkonu práce na dálku a komplexní právní úpravu dovolené k 1. ledna 2024.
- Transpozice směrnic Evropského parlamentu a Rady (EU) – stručně
- Rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnancům – stručně
- Zásadní změny v dohodách o pracích mimo prac. poměr – podrobně
- Komplexní právní úprava dovolené včetně dohod – podrobně
- Zvláštní pracovní podmínky stanovených skupin zaměstnanců – stručně
- Výkon práce "na dálku" a náhrada výdajů s ní spojených – podrobně
- Změny v doručování písemností a elektronická komunikace mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a naopak – stručně
- Doprovodné legislativně technické a věcné změny - přehledně
Kromě výše uvedeného bude vysvětlena změna právní úpravy uvolňování zaměstnanců na tábory dětí a mládeže a na obdobné sportovní akce provedená s účinností od 1. ledna 2024 novelou § 203 odst. 2 písm. h) a § 203a zákoníku práce zákonem č. 321/2023 Sb. V rámci semináře bude dán maximální prostor posluchačům na konkrétní dotazy a podněty a současně budou prezentovány první zkušenosti z aplikace poslední novely zákoníku práce.
Seminář je především konzultační povahy a umožňuje tak účastníkům řešit na místě konkrétní situace v jejich personální činnosti.
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 23. února 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26146
- Stav: Připravujeme