Transpoziční novela zákoníku práce v roce 2023 • která má nabýt účinnosti z převážné části do konce roku 2023 a část k 1. lednu 2024 • konzultační seminář s praktickými příklady
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM a všechny zájemce o tuto problematiku
Seminář je zaměřen na: Změny ZP v rámci tzv. „transpoziční novely“, která má nabýt účinnosti z převážné části do konce roku 2023 a ve zbývající části k 1. lednu 2024.
- Transpozice směrnic Evropského parlamentu a Rady (EU) – obecně
- Rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnancům
- Zásadní změny v dohodách o provedení práce a o pracovní činnosti • zejména rozvrhování pracovní doby a zavedení dovolené u dohod
- Zvláštní pracovní podmínky stanovených skupin zaměstnanců
- Výkon práce "na dálku" a náhrada výdajů s ní spojených
- Změny v doručování písemností a elektronická komunikace mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem
- Doprovodné legislativně technické a věcné změny
K aplikaci některých vybraných ustanovení platní právní úpravy ZP a judikatuře NS, ÚS s dopadem na pracovněprávní vztahy
- Předsmluvní vztahy
- Specifika pracovního poměru
- Pozbytí zdravotní způsobilosti • převedení nebo rozvázání pracovního poměru?
- Pracovní doba a doba odpočinku • nepřetržité odpočinky
- Překážky v práci a náhrada mzdy/platu
- Dovolená • snadné metody aplikace výpočtu a čerpání v praxi
- diskuze • odpovědi na dotazy
Seminář je především konzultační povahy a umožňuje tak účastníkům řešit na místě konkrétní situace v jejich personální činnosti.
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 19. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26014
- Stav: Připravujeme