Powered by Smartsupp

Účetní a daňová závěrka 2024 pro vybrané účetní jednotky • prezenčně i on-line

Určeno pro: ekonomické, účetní, kontrolní a majetkové pracovníky vybraných účetních jednotek (územní samosprávné celky, příspěvkové organizace, v.v.i., státní fondy a organizační složky státu)

Program semináře:

účetní závěrka 2024

  • uzávěrkové účetní operace (rezervy, opravné položky, dohadné položky)
  • vykazování dotací v účetní závěrce
  • tvorba a čerpání fondů na konci roku u příspěvkových organizací
  • kontrola krytí fondů peněžními prostředky
  • inventarizace majetku a zaúčtování inventurních rozdílů
  • zaúčtování daně z příjmů právnických osob
  • sestavení roční účetní závěrky
  • kontrolní vazby v účetních výkazech
  • obsah přílohy účetní závěrky
  • schvalování účetní závěrky

daňová závěrka 2024

  • nezbytné analytické členění účtů v účetnictví pro správné vyplnění daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • nezbytnost vykazování zdrojů financování nákladů
  • postup při sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob – obsah řádků daňového přiznání
  • položky zvyšující a snižující základ daně
  • rozdělení daně z příjmů mezi hlavní s hospodářskou činnost

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 27. února 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21296
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat