Účetní novinky 2024 aneb co platí a co se připravuje pro rok 2025, a to i ve světle přípravy na účetní závěrku podnikatelů za rok 2024 • prezenčně i on-line
Určeno pro: finanční účetní v podnikatelské sféře
Cíl: jak už se stalo tradicí v průběhu tohoto semináře se budeme z účetního hlediska zabývat tím, „co dal a vzal rok 2024“ a co se připravuje pro rok 2025.
Program semináře:
ve vazbě na přípravu účetní závěrky za rok 2024 si připomeneme na co před uzavřením účetních knih nesmíme zapomenout (např. inventarizace a inventarizační rozdíly, účetní operace týkající se konce roku v oblasti zásob, ocenění krátkodobého i dlouhodobého finančního majetku k rozvahovému dni, na co nezapomenout u pohledávek a závazků, kapitálové účty a dlouhodobé závazky k rozvahovému dni, odpisy a oprávky, opravné položky, rezervy, daň z příjmů – splatná i odložená)
novinky pro rok 2025 budou zmíněny podle aktuálního legislativního stavu
daňové novinky ve vazbě na účetnictví
- např. mimořádné odpisy hmotného majetku – co platí pro roky 2020-2023 a co platí od roku 2024
- daňová limitace pro odpisy osobních aut platná od roku 2024
- nová sazba daně z příjmů právnických osob a její vliv na odloženou daň
- vyloučení nerealizovaných kurzových rozdílů ze základu daně
dopady povodní do účetnictví a vliv na základ daně z příjmů za rok 2024
interpretace Národní účetní rady k výpočtu odložené daně z titulu vyloučení nerealizovaných kurzových rozdílů ze základu daně
novela zákona o účetnictví coby součást „konsolidačního balíčku“
- nová definice „ročního úhrnu čistého obratu“ a její dopady na kategorizaci ÚJ a následně povinnost auditu ÚZ, lhůtu pro podání daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob a sestavení účetní závěrky
- možnost vedení účetnictví v jiné než české měně (tzv. funkční měně) a vazba na daň z příjmů
- zavedení nové povinnosti sestavit Zprávu o udržitelnosti a Zprávu o daních z příjmů
projednávaná novela zákona o účetnictví pro rok 2025
informace o tvorbě nového zákona o účetnictví
novinky pro rok 2025 budou zmíněny podle aktuálního legislativního stavu
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 1. listopadu 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21200
- Stav: Připravujeme