Účetnictví a daně nestátních neziskových organizací
Určeno pro: účetní, ekonomy a vedoucí pracovníky všech neziskových organizací účtujících dle vyhlášky č.504 ( spolky, nadace, nadační fondy, o.p.s., ústavy, církevní společnosti, společenství vlastníků, honební společenstva, VŠ, v.v.i., sdružení právnických osob a další )
Program semináře:
- vedení účetnictví dle vyhlášky 504
- základní rozdíly v účtovaní proti podnikatelským subjektům
- názory na možnosti tvorby rezerv a opravných položek
- povinná a nepovinná tvorba fondů
- účtování dotací včetně dotací v cizích měnách
- zveřejňování závěrky
- úzký a široký základ daně
- zdaňovaní přijatých darů v roce
- odčitatelné položky NNO
- odměňování členů orgánů nNO
- povinnost registrace k DPH při obchodech z jiné země EU – identifikovaná osoba
- krácení nároku na odpočet DPH
- DPH z dotace a darů
- očekávané změny v účetnictví a daních nezisku
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 29. května 2025, 9.00 - 16.00
- Variabilní symbol: 21399
- Stav: Připravujeme