Účetnictví příspěvkových organizací pro začátečníky • čtyřdenní kurz • 8.- 9. 9. a 15. - 16. 9. 2021

Určeno pro: začínající účetní nebo účetní s malou praxí, které účtují příspěvkové organizace (nebo jejich účetnictví kontrolují). Předpokladem je znalost podvojného účetnictví. Seminář je určen pro omezený počet účastníků.

Seminář se koná ve dnech 8. 9., 9. 9., 15. 9. a 16. 9. 2021 od 9.00 – 15.30 hod.

Účastníci semináře dostanou aktuální publikaci Praktický průvodce účtováním příspěvkových organizací a ukázkové číslo časopisu Účetní a daně. Také obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

1. den • 8. září 2021 • přednáší Ing. Marcela PARDOVSKÁ

  • Právní rámec příspěvkových organizací
  • Základní dokumenty, zřizovací listiny
  • Základní účetní operace – účtování o nákladech a výnosech
    nákup materiálu, nákup služeb, mzdové náklady, tržby za prodej výrobků, zboží a služeb, časové rozlišení

2. den • 9. září 2021 • přednáší Ing. Marcela PARDOVSKÁ

  • Základní evidence a kontrolní mechanismy
    zásoby a skladová evidence, pokladna a pokladní kniha, ceniny a evidence cenin, pohledávky a správa pohledávek, majetek a evidence majetku
  • Základní operace – účtování o dlouhodobém majetku a zásobách
    zásoby - účtování způsobem A, zásoby - účtování způsobem B, prodej zásob, inventarizační rozdíly, členění dlouhodobého majetku v rozvaze, účtování o drobném dlouhodobém majetku

3. den • 15. září 2021 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Hospodaření příspěvkových organizací
    dotace, příspěvky, granty, peněžní fondy - jejich tvorba a čerpání, rezervní fond, fond investic, fond odměn, FKSP
  • Rozpočet a střednědobý výhled
  • Účtování o dlouhodobém majetku a fondech
    pořízení, odepisování, vyřazení dlouhodobého majetku, tvorba čerpání rezervního fondu, tvorba a čerpání fondu investic, tvorba a čerpání fondu odměn, tvorba a čerpání FKSP

4. den • 16. září 2021 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Účtování o transferech
    provozní transfery bez vypořádání, provozní transfery s vypořádáním, investiční transfery bez vypořádání, investiční transfery s vypořádáním
  • Inventarizace a finanční kontrola
    inventarizace podle vyhlášky 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků, předběžná, průběžná a následná kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 8. září 2021, 9.00 - 15.30
  • Variabilní symbol: 24433
  • Stav: Připravujeme
Cena: 8 090 Kč Objednat