Účetnictví příspěvkových organizací pro začátečníky • čtyřdenní seminář

Určeno pro: začínající účetní nebo účetní s malou praxí, které účtují příspěvkové organizace (nebo jejich účetnictví kontrolují). Předpokladem je znalost podvojného účetnictví. Seminář je určen pro omezený počet účastníků.

Seminář se koná ve dnech 7.9., 8.9., 15.9. a 16.9.2020 od 9.00 – 15.30 hod.

Účastníci semináře dostanou publikaci Praktický průvodce účtováním příspěvkových organizací a ukázkové číslo časopisu Účetní a daně.

1. den • 7.září 2020 • přednáší Ing. Marcela Pardovská

  • Právní rámec příspěvkových organizací
  • Základní dokumenty, zřizovací listiny
  • Základní účetní operace – účtování o nákladech a výnosech
    nákup materiálu, nákup služeb, mzdové náklady, tržby za prodej výrobků, zboží a služeb, časové rozlišení

2. den • 8.září 2020• přednáší Ing. Marcela Pardovská

  • Základní evidence a kontrolní mechanismy
    zásoby a skladová evidence, pokladna a pokladní kniha, ceniny a evidence cenin, pohledávky a správa pohledávek, majetek a evidence majetku
  • Základní operace – účtování o dlouhodobém majetku a zásobách
    zásoby - účtování způsobem A, zásoby - účtování způsobem B, prodej zásob, inventarizační rozdíly, členění dlouhodobého majetku v rozvaze, účtování o drobném dlouhodobém majetku

3. den • 15. září 2020 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Hospodaření příspěvkových organizací
    dotace, příspěvky, granty, peněžní fondy - jejich tvorba a čerpání, rezervní fond, fond investic, fond odměn, FKSP
  • Rozpočet a střednědobý výhled
  • Účtování o dlouhodobém majetku a fondech
    pořízení, odepisování, vyřazení dlouhodobého majetku, tvorba čerpání rezervního fondu, tvorba a čerpání fondu investic, tvorba a čerpání fondu odměn, tvorba a čerpání FKSP

4. den • 16. září 2020 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Účtování o transferech
    provozní transfery bez vypořádání, provozní transfery s vypořádáním, investiční transfery bez vypořádání, investiční transfery s vypořádáním
  • Inventarizace a finanční kontrola
    inventarizace podle vyhlášky 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků, předběžná, průběžná a následná kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 7. září 2020, 9.00 - 15.30
  • Variabilní symbol: 19030
  • Stav: Připravujeme
Cena: 8 690 Kč Objednat