Umění sociálních médií

Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková

  • Kód produktu: 64630
  • Nakladatelství: Impossible
  • Počet stran: 160
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: 978-80-87673-30-0
  • Datum vydání: duben 2017
  • Běžná cena s DPH: 229 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 15%
  • Ušetříte: -34 Kč
  • Vaše cena s DPH: 195 Kč
ks
    V prodeji

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií.


Autoři Guy Kawasaki s Peg Fitzpatrickovou mají bohaté zkušenosti z firem Google, Apple, Audi či Motorola. Naučí vás jak vkládat příspěvky na sociální sítě, jak získat fanoušky pro vaši firmu či blog nebo jak socializovat akce. Zkrátka a jednoduše, jestliže chcete mít přehled o sociálních médiích a jejich možnostech a nechcete se hlásit do nějakých kurzů, tak tato kniha je pro vás to pravé ořechové.


Navíc je kniha napsaná velice lidsky, takže se nemusíte bát, že byste si každé druhé slovo hledali ve slovníku. Na nic už nečekejte a zjistěte, jak funguje Google+, Friends+Me, Hootsuite, Instatag a další.

Chcete se na něco zeptat?