Powered by Smartsupp

Uplatňování DPH v roce 2025 • přehled změn od 1.1.2025

Určeno pro: finanční účetní a daňové účetní či ekonomické poradce a další osoby, které se ve své profesi zabývají problematikou daně z přidané hodnoty

Cíl semináře:Výklad bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře. Účastníci semináře budou informování zejména o změnách zákona o DPH od 1. 1. 2025 a dalších očekávaných změnách v průběhu roku 2025.

Seminář bude zaměřen zejména na:

  • základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH
  • vymezení obratu a registraci plátců v roce 2025
  • základní principy zvláštního režimu pro malé podniky od 1. 1. 2025
  • stanovení základu daně, oprava základu daně a výše daně se zaměřením na změny od 1. 1. 2025
  • sazby daně v roce 2025
  • změny ve vymezení sazeb daně u stavebních a montážních prací od 1. 7. 2025
  • uplatňování osvobození od daně bez nároku na odpočet daně v roce 2025
  • změny v osvobození od daně u dodání pozemků, vybraných nemovitých věcí a u nájmu nemovitých věcí od 1. 7. 2025
  • odpočet daně se zaměřením na změny pro 2025
  • správa daně v tuzemsku, včetně změn od 1. 1. 2025
  • podávání daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení v roce 2025
  • další aktuální problémy a změny zákona o DPH pro rok 2025
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 19. února 2025, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26403
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat