Uplatňování DPH v roce 2025 • výhled 2026 • prezenčně i on-line
Určeno pro: všechny, kdo zpracovávají agendu DPH
Cíl: výklad bude zaměřen na změny v uplatňování DPH vprůběhu roku 2025 a na aktuální problémy v aplikaci daně
Program semináře:
- přehled změn v DPH účinných od 1.1.2025, 1.7.2025
- změna lhůty pro opravu základu daně (dobropisy, vrubopisy nově)
- neuhrazené závazky u příjemce plnění po splatnosti delší než 6 měsíců a povinnost vrátit uplatněný odpočet
- dodání nemovité věci a nájem nemovité věci po změnách ve stavebním zákonu a od 1.7.2025, práce na dokončené nemovitosti, výstavba
- oprava základu daně dle paragrafu 42 ZDPH a související problémy v evidenci plátců s důrazem na časové souvislosti
- oprava základu daně dle paragrafu 46 u nedobytných pohledávek – úprava a vylepšení podmínek
- aplikační problémy u unijního obchodu se zbožím včetně obchodu se třetími zeměmi
- služby v tuzemsku i vůči zahraničí
- vybrané problémy vyplývající z přijatých Koordinačních výborů či judikatury SDEU
- výhled na rok 2026
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 30. října 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21490
- Stav: Připravujeme