Vládní konsolidační balíček od 1.1. 2024 schválen • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: učetní a daňové pracovníky zabývající se níže uvedenou problematikou
Program semináře:
Vládní daňový balíček opatření na snížení deficitu rozpočtu od 1.1.2024 podrobné informace o opatřeních vlády v účetnictví, daňové oblasti, oblasti působnosti MPSV a dalších resortů od 1.1.2024, např.:
- zavedení funkční měny v účetnictví a další změny v zákoně
- zastropování benefitů
- zrušení tichého vína jako daňově uznatelného dárku
- snížení stropu pro zdanění 23% u FO
- zrušení slev u FO • školkovné, student a další
- zvýšení sazby daně u PO
- možnost volby zdanění u nerealizovaných kurzových rozdílů
- zastropování PC u vozidel na 2 mil. Kč a dopad do odpisů a TZ
- sjednocení snížené sazby DPH na 12% a přehled změn u zboží a služeb se sníženou sazbou DPH v návaznosti na letošní rok
- dopad zastropování PC u vozidel do DPH
- změny u dohod o provedení práce od 1.10.2023 a 1.1.2024
- zvýšení odvodů sociálního pojištění a záloh u OSVČ a dopad do paušální daně
- zvýšení spotřební daně z lihu a tabákových výrobků
- a mnoho dalších
- diskuze • odpovědi na dotazy
Nový zákon o účetnictví - aktuální informace o koncepci nového zákona o účetnictví, změnách oproti stávajícímu zákonu a stavu prací na něm a souvisejících vyhláškách, jehož účinnost by měla být od 1.1.2025 a do konce roku 2023 by měl být předložen vládě
DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 4. prosince 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26095
- Stav: Připravujeme