Vybraná problematika uplatňování DPH v roce 2024 • změny v oblasti DPH v roce 2025
Určeno pro: všechny zájemce o problematiku uplatňování DPH v praxi - finanční účetní, ekonomy a všechny zájemce, kteří se chtějí lépe orientovat v novinkách v této oblasti.
Cíl semináře: Seminář bude zaměřen na aktuální problematiku týkající se vybraných oblasti uplatňování DPH se zaměřením na časté chyby, se kterými se plátci v praxi potýkají. Součástí výkladu bude také upozornění na připravované změny v oblasti DPH pro rok 2025.
Změny v oblasti DPH v roce 2025 - nárok na odpočet daně, oprava základu daně, registrace k DPH, cena obvyklá, finanční činnosti, majetek vytvořený vlastní činností, dodání nemovitých věcí, transpozice režimu pro male podniky a další důležité změny).
Program semináře:
Vybrané oblasti uplatňování DPH
- Dopady událostí spojených se záplavami
- Vybrané situace z pozice dodavatele a odběratele – reklamace • bonusy • skonta • přepočet cizí měny • dodání nemovitých věcí
- Daňové doklady – typy daňových dokladů a jejich využití v praxi • nejčastější chyby na dokladech a jak je řešit • párování údajů v kontrolním hlášení
- Režim přenesení daňové povinnosti – upozornění na časté chyby
- Přeshraniční transakce - vybrané obchodní případy • prokazování podmínek pro osvobození • on-line nákupy a úskalí s tím spojená
- Zaměstnanecké benefity z pohledu DPH
- Závěr roku – specifika sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2024
- Diskuse a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 20. ledna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26392
- Stav: Připravujeme