Powered by Smartsupp

Vyživované děti a zdaňování příjmů • aktuálně a podrobně pro rok 2024/2025

Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty a všechny zájemce o tuto problematiku

  • Právní rámec k problematice semináře
  • Aktuální okruh vyživovaných dětí pro daňové zvýhodnění
  • Hodnoty, podmínky a způsoby uplatnění daňového zvýhodnění
  • Povinné průkazy k uplatnění nároku na daňové zvýhodnění, GDPR
  • Nestandardní situace vyžadující rozhodnutí správce daně
  • Děti v péči nahrazující péči rodičů
  • Formy péče o děti při zániku společné domácnosti rodičů
  • Uplatnění daňového zvýhodnění na děti v alternativách
  • Postup fyzické osoby usilující o získání daňového domicilu v ČR
  • Daňové úlevy související s vyživovanými dětmi
  • Důsledky přijetí konsolidačního balíčku na děti a rodiče s dětmi
  • Podrobně o studiu na SŠ a VŠ v ČR a v zahraničí
  • Uznaná doba rodičovství studentů VŠ
  • Specifika posouzení ukončení studia na SŠ a VŠ
  • Použití tiskopisů k uplatnění nároku na daňové zvýhodnění
  • Příklad provedení ročního zúčtování poplatníka s vyživovanými dětmi
  • Příklad uplatnění nároku na doplatek daňového bonusu vůči správci daně
  • Dluh na dani ze závislé činnosti zaviněný poplatníkem
  • Stanoviska, judikáty, zjišťované nedostatky a omyly zaměstnavatelů
  • Diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 18. září 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26258
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat