Powered by Smartsupp

Vyživované děti v daních • praktický průvodce pro rok 2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty a všechny zájemce o tuto problematiku

  • Rámec podmínek pro uplatnění daňového zvýhodnění
  • Aktuální okruh nezaopatřených vyživovaných dětí
  • Dítě v péči nahrazující péči rodičů
  • Zprostředkovaná a nezprostředkovaná pěstounská péče
  • Uplatnění daňového zvýhodnění
  • Studující dítě narozené první den v měsíci a dovršení věku
  • Daňové úlevy na děti a pro děti u rezidentů a nerezidentů
  • Vzor žádosti o vydání potvrzení o daňovém domicilu
  • Hodnota daňového zvýhodnění a jeho prokazování
  • GDPR ve mzdové účtárně
  • Péče o děti po rozluce rodičů a související legislativa
  • Studium dětí ve všech formách a podrobnostech
  • Zahájení, průběh, přerušení, pokračování a ukončení studia
  • Tiskopisy a jejich používaní v praxi na konkrétních příkladech
  • Roční zúčtování mzdy s vyživovanými dětmi včetně jeho vypořádání
  • Funkce a účinky jednotného měsíčního hlášení zaměstnavatele JMHZ
  • Přivýdělky žáků a studentů na brigádách po změně právních předpisů
  • Dotazy k problematice, stanoviska, názory, informace, judikatura a očekávané změny
  • Zjišťované nedostatky a omyly
  • Diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 17. září 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26526
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat