Začátek roku 2025 ve mzdách • změny a novely platné k 1. 1. 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní
Program semináře:
- změny ve mzdách, dani z příjmů, sociálním a zdravotním pojištění přijaté v závěru roku 2024 a platné od 1.1.2025
- změny na poslední chvíli v prosinci 2024, co bylo opravdu schváleno, a i zveřejněno ještě v roce 2024 a vysvětlení na praktických příkladech
- minimální mzda, průměrný výdělek pro rok 2025 aktuální stav a vývoj v roce 2024, dopad do mzdového účetnictví pro rok 2025
- novinky v oblasti pracovního práva
- změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr • chaotický průběh roku 2024 a co platí od 1.1.2025 • limit u DPP – pro rok 2025 11499,- vysvětlení a příklady • limit u DPČ a zaměstnání malého rozsahu-hranice 4499,- a příklady
- změny v oblasti daně z příjmů • změny u srážkové daně
- roční zúčtování daní za rok 2024 • problematické oblasti, na co si dát pozor
- zdaňování zaměstnaneckých benefitů v roce 2025
- srážková daň
- problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění
- nové elektronické tiskopisy v SP • způsoby odesílání a tiskopisy u zaměstnavatele
- srážky ze mzdy v roce 2024 a 2025 • exekuce dle pravidla 4EX
- změny v insolvencích od 1.10. 2024
- cestovní náhrady v roce 2025
- výpočet dovolené v problematických případech
- aktuality ke dni konání semináře
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 28. ledna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21311
- Stav: Připravujeme