Začínající účetní • třídenní seminář

Určeno pro: začínající účetní, tak pro pokročilejší, jakožto nový úhel pohledu. V ceně semináře je publikace Abeceda účetnictví pro podnikatele, Podvojné účetnictví a vzorové číslo časopisu Účetní a daně.

Cíl: seminář se zabývá základy podvojného účetnictví podnikatelů. Na rozdíl od klasických seminářů není směr a uspořádání výkladu od teorie k praxi, ale obracený od řešení konkrétních problému „jak zaúčtovat“ k obecným účetním pravidlům. Při výkladu je prostor k řešení konkrétních problémů posluchačů. Vždy je upozorněno nejen na ohledy účetní ale i na aspekty z hlediska DPH a daně z příjmu.

Celková cena kurzu je 6.990 Kč, ale je možné se přihlásit na jednotlivé dny, cena za jeden den je 2.390 Kč

Program semináře:

1. den • 31. říjen 2022

  • účetní doklady a zápisy
  • účetní osnova a rozvrh
  • zaúčtování vystavených a přijatých faktur
  • přijaté a vydané zálohy
  • opravy faktur, dobropisy, vrubopisy
  • DPH na faktuře - daňový doklad
  • pořízení zásob a dlouhodobého majetku
  • příbuzné doklady - smlouvy, dodací listy apod.
  • účtování pokladny a banky

2. den • 1. listopad 2022

  • obsah účetnictví
  • okamžik uskutečnění
  • účetní období a zásada věcné a časové souvislosti
  • časové rozlišení nákladů a výnosů
  • dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek
  • uvedení do provozu, odpisy, technické zhodnocení, opravy, vyřazení
  • leasing
  • nákupy na úvěr
  • účtování v cizí měně

3. den • 2. listopad 2022

  • zaúčtování mezd
  • cestovní náhrady
  • zaměstnanecké benefity
  • opravné položky k pohledávkám
  • postoupení, odpis a zápočet pohledávek
  • opravy chyb
  • inventarizace
  • zákonné povinnosti (směrnice, závěrka, audit, zveřejnění)
  • legislativní podklad
  • možnosti kontroly a sankce

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 31. října 2022, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 19607
  • Stav: Připravujeme
Cena: 6 990 Kč Objednat