Začínající účetní • třídenní seminář
Určeno pro: začínající účetní, tak pro pokročilejší, jakožto nový úhel pohledu nebo pro ty, kteří si potřebují připomenout, doplnit a ověřit své zkušenosti a znalosti
Cíl: Dokončili jste školu nebo rekvalifikační kurz, začali účtovat a bojujete s tím jak skloubit teorii s praxí? Účtujete už několik let a nejste si jistí, zda se Vaše účetní rutina nezačala odchylovat od předpisů? Účtujete již delší dobu a potřebujete zjistit, co se za tu dobu změnilo? Připadá Vám, že některé věci řešíte příliš složitě, ale nejste si jisti, zda zjednodušení by bylo možné a správné? Tento seminář se zabývá základy podvojného účetnictví podnikatelů. Na rozdíl od klasických seminářů není směr a uspořádání výkladu od teorie k praxi, ale obracený od řešení konkrétních problému „jak zaúčtovat“ k obecným účetním pravidlům. Při výkladu je prostor k řešení konkrétních problémů posluchačů. Vždy je upozorněno nejen na ohledy účetní ale i na aspekty z hlediska DPH a daně z příjmu.
Je možné se přihlásit na jednotlivé dny, cena za jeden den je 2.890 Kč
V ceně semináře je publikace Podvojné účetnictví a vzorové číslo časopisu Účetní a daně.
Program semináře:
1. den • 2. duben 2025
- účetní doklady a zápisy
- účetní osnova a rozvrh
- zaúčtování vystavených a přijatých faktur
- přijaté a vydané zálohy
- opravy faktur, dobropisy, vrubopisy
- DPH na faktuře - daňový doklad
- pořízení zásob a dlouhodobého majetku
- příbuzné doklady - smlouvy, dodací listy apod.
- účtování pokladny a banky
2. den • 3. duben 2025
- obsah účetnictví
- okamžik uskutečnění
- účetní období a zásada věcné a časové souvislosti
- časové rozlišení nákladů a výnosů
- dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek
- uvedení do provozu, odpisy, technické zhodnocení, opravy, vyřazení
- leasing
- nákupy na úvěr
- účtování v cizí měně
3. den • 4. duben 2025
- zaúčtování mezd
- cestovní náhrady
- zaměstnanecké benefity
- opravné položky k pohledávkám
- postoupení, odpis a zápočet pohledávek
- opravy chyb
- inventarizace
- zákonné povinnosti (směrnice, závěrka, audit, zveřejnění)
- legislativní podklad
- možnosti kontroly a sankce
- očekávané změny v souvislosti s novým zákonem o účetnictví
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 2. dubna 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21361
- Stav: Připravujeme