Zákoník práce 2025 • změny pracovnělékařských prohlídek • EU směrnice o transparentnosti odměňování mužů a žen a zajímavá soudní rozhodnutí • prezenčně i on-line
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní
Cíl: připravované novely právních předpisů přinášejí řadu podstatných změn, které se dotknou pracovního práva a pracovních podmínek. V rámci školení podrobně probereme legislativní změny, s důrazem na jejich praktický dopad na personální a mzdovou agendu zaměstnavatelů. Účastníci budou mít dostatečný prostor pro dotazy týkající se problematiky, která se změnami přímo souvisí.
I. připravovaná novela Zákoníku práce 2025
- novinky v zaměstnávání rodičů (možnost souběžného zaměstnání na DPČ/DPP, zařazení zpět na původní pozici)
- změny podmínek a délky zkušební doby
- úpravy pracovních poměrů na dobu určitou
- sjednocení výpovědních důvodů a změny v délce a běhu výpovědní doby
- nové lhůty pro rozvázání pracovního poměru
- omezení odstupného a náhrada nemajetkové újmy
- změny v nárocích po neplatném propuštění
- možnost zaměstnávání mladistvých pod 15 let a před dokončením školní docházky
- změny ve výplatě mzdy a doručování mzdových a platových výměrů
II. změny pracovnělékařských prohlídek
- změny u vstupních pracovnělékařských prohlídek
- nová pravidla pro vysílání na prohlídky k registrujícím praktickým lékařům
- nové iniciativy zaměstnavatelů pro podporu zdraví zaměstnanců
III. EU směrnice o transparentním odměňování mužů a žen
- povinnost informovat uchazeče o zaměstnání o budoucí mzdě
- kritéria pro odměňování zaměstnanců a srovnatelné pracovní pozice
- povinnost zveřejňování rozdílů v odměňování mezi muži a ženami
- opatření pro implementaci a vymáhání rovnosti odměňování
IV. zajímavá soudní rozhodnutí
- konflikt na pracovišti a náhrada škody
- alkohol a (ne)platné okamžité zrušení pracovního poměru
- nátlak při sjednávání dohody o rozvázání pracovního poměru
- osobní odpovědnost za účelové výpovědi z pracovního poměru
- diskriminační pracovní inzerát
- kdo je oprávněn provádět organizační změnu
- bonus pro bývalé zaměstnance
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 24. února 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21327
- Stav: Připravujeme